اخبار مهم و روز فوتبال

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
لوئیز فن خال، سرمربی هلندی منچستریونایتد از بازگشت کریستیانو رونالدو به اولدترافورد استقبال کرد.ستاره رئال مادرید از فرم ایده آل خود فاصله گرفته و شایعات در مورد جدا شدنش از رئال خیلی زیاد است. فن خال در مورد او اظهار داشت:" رونالدو در جناحین بازی می کند، سریع است و گل می زند. هیچ مربی در دنیا نیست که او را در تیمش نخواهد. مسلما شرایطش را دنبال می کنیم اما ما نه تنها رونالدو بلکه شرایط همه بازیکنان را دنبال می کنیم هر چند که خیلی از این بازیکنان دست نیافتنی هستند. در مورد رونالدو فقط می توانم بگویم که اجازه بدهید صبور و امیدوار باشیم."

رونالدو یکی از سودرسان ترین خریدهای تاریخ یونایتد به شمار می رود چرا که شیاطین سرخ برای خرید وی از اسپورتینگ لیسبون ۱۵ میلیون یورو هزینه کردند و پس از شش سال او را با ۹۶ میلیون یورو به رئال فروختند. رونالدو در دوران حضورش در اولدترافورد سه قهرمانی لیگ انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را بدست آورد.

در حال حاضر همه شواهد از جدایی رونالدو از رئال مادرید حکایت دارند. این بازیکن از ابتدای فصل ساز جدایی از رئال را کوک کرده است. رابطه او با بنیتز اصلا خوب نیست و حتی روزنامه گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داد که ستاره پرتغالی پس از ال کلاسیکوی دیشب خطاب به پرز گفته است:" یا جای من این جاست یا بنیتز!"

شیاطین سرخ کار چندان آسانی برای خرید رونالدو نخواهند داشت چرا که پاریسن ژرمن هم به صورت جدی به خرید رونالدو می اندیشد. الخلیفی، مالک قطری پی اس جی همواره رویای به خدمت گرفتن رونالدو را در سر داشته و حالا که خود این ستاره هم در فکر  ترک برنابئوست، بهترین فرصت در اختیارش است تا دست به کار شود و با پیشنهادی اغواکننده رونالدو ار از رئال بخرد.


منبع : 90tv.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">