اخبار مهم و روز فوتبال

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

بهترین بازیکنان لیگ برتر در هر پست با آنالیز برنامه نود برای شما هم قابل شناسایی هستند.گروه آنالیز برنامه نود هر هفته بازیهای لیگ را مورد ارزیابی قرار می دهد و به سیستم هفته نامه کیکر به بازیکنان نمره می دهد. پس از برگزاری بازی های هفته دوازدهم و آنالیز این بازی ها بد نیست با بهترین های هر پست آشنا شویم؛

 

دروازه بان:لک، فرناندو و اخباری

در جمع ۱۰ بازیکن برتر لیگ برتر تا اینجای کار اثری از دروازه بان ها دیده نمی شود، اما در پله دوازدهم سه دروازه بان دیده می شود. فرناندو ده خسوس، دروازه بان استقلال خوزستان، حامد لک دروازه بان صبا و محمدرضا اخباری( تراکتورسازی) سنگربانان برتر لیگ تا اینجای کار هستند. در بین این سه دروازه بان ده خسوس کمترین گل را دریافت کرده است و او را باید دروازه بان رویایی این فصل دانست. هر سه بازیکن میانگین نمره ۲،۷۱ دارند.

در بین ۲۰ بازیکن برتر لیگ، یک دروازه بان دیگر هم حضور دارد. رشید مظاهری با میانگین نمره ۲،۷۵ در رتبه شانزدهم قرار دارد. مهدی رحمتی هم بیست و ششم است.

جالب اینکه سوشا مکانی و علیرضا بیرانوند دو دروازه بان تیم ملی در جمع هشتاد بازیکن برتر لیگ برتر قرار ندارند. سوشا در رده ۸۹ دیده می شود، علیرضا بیرانوند هم تنها چهار بازی انجام داده و به دلیل اینکه در کمتر از نیمی از بازیهای لیگ برتر حضور داشته اصلا وارد جدول نشده است.

 

مدافع : محمدحسین کنعانی زادگان

در فوتبال همیشه به مدافعان ظلم شده و بازیهایشان به چشم نیامده است به همین دلیل است که در جمع ۳۰ بازیکن برتر لیگ برتر اثری مدافعان نیست. بهترین مدافع لیگ برتر محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش ملوان است که با میانگین نمره ۲،۹۶ در رده سی و سوم قرار دارد. بعد از کنعانی نوبت به شجاع خلیل زاده می رسد که با نمره ۳ در مکان سی و پنجم ایستاده است. در بین مدافعان کناری مدافع برتر حسین ماهینی، مدافع راست ملوان است که در مکان چهلم قرار دارد.

هافبک: پیام صادقیان

هافبک ها نقش پررنگی در بین بازیکنان برتر لیگ دارند. پیام صادقیان با میانگین نمره ۲،۵۷ بهترین هافبک لیگ محسوب می شود. پس از صادقیان نوبت به امید ابراهیمی استقلالی ها می رسد که با ۲،۵۹ چهارم است. ماتیاس چاگو، هافبک تیم بحران زده فولاد خوزستان برخلاف تیمش عملکردی درخشان داشته است و با نمره ۲،۶۷ در مکان ششم قرار دارد و بهترین بازیکن خارجی لیگ به شمار می رود. او تنها خارجی در بین ۱۰ بازیکن برتر است. در مجموع از ۱۰ بازیکن برتر شش هافبک حضور دارند که پرسپولیس هم در جمع آنها یک نماینده دارد. احمد نوراللهی در مکان ششم دیده می شود.

مهاجم: مهرداد محمدی

مهاجمان حضور پررنگی در بالای جدول دارند. مهرداد محمدی، مهاجم جوان راه آهن که چند هفته ای است که گل نزده با میانگین نمره ۲،۵۴ علاوه بر اینکه بهترین مهاجم لیگ است بهترین بازیکن لیگ برتر تا اینجای کار به شمار می رود. دومین بازیکن برتر لیگ از نگاه گروه آنالیز نود هم یک مهاجم است؛ کاوه رضایی، مهاجم جوان ذوب آهن و تیم ملی با نمره ۲،۵۶ .در جمع ۱۰ بازیکن برتر لیگ دو مهاجم دیگر هم حضور دارند. مهدی طارمی، آقای گل لیگ برتر، با میانیگن ۲،۶۰ بازیکن پنجم لیگ است. حسن بیت سعید، پدیده این فصل از استقلال خوزستان با نمره ۲،۶۷ در مکان ششم حضور دارد.


منبع :90tv.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">